Social Icons

Vaca

Eram deja capsat.

Intra Ana in clasa la gradinita, apare unu':

"Ana Fodor!!! Te iubesc Ana Fodor!!!"

Dimineata am avut un antrenament de 2 ore pe trainer. E greu sa stai acolo concentrat 2 ore. Te intrebi de ce? Na, uite de-aia: ca sa fii mereu antrenat sa ii poti fugari pe astia.

Azi trebuie platita gradinita. Ma duc si ma pun la usa : tanti de acolo se chinuie sa imbrace un baiat (cam mare pentru operatiunea asta, dar poate e doar lenes).

Apare una, se baga in fata mea si sta acolo. Zic initial ca vrea sa intrebe ceva. Da' nu intreaba nimic.
Si incet, incet incep sa cred ca si ea vrea sa plateasca.

Asa ca am urat-o instantaneu. Doar ca eu foarte rar si zic ceva. Am bagat-o in pizda masii in gand si m-am pus sa astept.

Adevaru-i ca arat un pic ciudat. Casca pe cap, de sub ea iese un ciorap (a se citi Buff), leoarca de transpiratie.

Nu ca ea ar arata mai bine. Are gusa. Zici ca e cocosul din Punguta cu doi bani. Si asta m-a facut s-o urasc si mai mult. Nu am nimic cu cocosul ala. Am cu grasii...

Revenind.

Cum o studiam, recurent se intorcea si se tot uita la mine. O fixam cu privirea, se intorcea si astepta sa fie bagata in seama.

Intre timp se tot uita ostentativ la ceas si pufaia. Grasii au oricum un mod aparte de a pufai...

Intr-un final scoate si portmoneul - sa fie in prima linie cand se da startul la plata. Acuma pana si mie mi-a fost clar ca vaca s-a bagat in fata mea.

Plateste. Tanti e mai in varsta si se misca incet. Asta pare ca o deranjeaza pe vaca.

Ia restul se intoarce iara catre mine si da sa plece.
Si atunci n-a putut sa-i taca pizda aia de gura...Nu, trebuia sa zica ceva. Sa mugeasca.

"O...vai! N-am stiut ca asteptati sa platiti. Scuze!"

De ce pizda matii a trebuit sa si vorbesti? Monument de nesimtire ce esti.

Initial replica era inifint mai vulgara. In final a iesit asta:

"Ahhh...bun! E OK. Nu mi-era clar daca esti chioara sau nesimtita."

Si exact ca si Fluffy in trecut s-a uitat lung de tot la mine. M-a masurat pe indelete din crestet pana in talpi.

Si exact ca in cazul Fluffy i-am oferit acelasi zambet condescedent.

Si a plecat.

Singurul meu regret e ca vaca sigur e convinsa ca eu o consider chioara...

Tanti a fost numai lapte si miere dupa aceea. Mai putin si cred ca ma scutea si de plata..

P.S.: ar mai fi si povestea cu luptatorul de la sala. Ala de mi-a zis deja de 2 ori ca el ar omora pe cineva. Cu un topor. Cu ala e mai ciudat. Daca nu iau primul startul, am mierlit-o. Si pe de alta pate as mai merge la sala aia...

Niciun comentariu: