Social Icons

Scurt

Data: 10.05.14
Participanti: Alex
Locatie: Petris
Poze: http://picasaweb.google.com/Hoinarii

Sambata a avut loc prima editie a concursului Drumul Regelui. Particip singur, Elena ramane azi acasa.

Desi e prima editie sunt foarte multi concurenti la start.

In ultima perioada au inceput sa imi placa foarte mult concursurile cu inscrierea la fata locului. Te inscri online si platesti la start. Stiu foarte bine logica din spatele platii anticipate si a opririi inscrierilor, dar ma doare-n cuc de efortul organizatorilor din perspectiva concurentului.

Ploua, stau acasa. Ma doare-un coi, stau acasa. Oricum ies categoric mai ieftin platind o taxa dubla la fata locului decat daca sunt "obligat" sa merg la concurs sau si mai rau daca cumva nu mai pot merge.

Am ajuns destul de devreme asa ca m-am pregatit pe indelete. Am avut timp sa pierd si buletinul, sa il gasesc si chestii din astea tipice mie.

Macaroane cu Nutela inainte de start si  o Cola de digestie.

La start sunt majoritatea prietenilor mei din "vest". Multe fete cunoscute: Bitza, Ovidiu, Sergiu , George, Pantani.

Nu sunt incrancenat, nu sunt motivat, nu am emotii. Am venit aici fiindca chiar aveam chef sa ma dau iarasi cu bike-ul. Chef de o pauza si sa fac ceea ce imi place.

Nu m-am prea informat despre traseu. Din auzite am tras concluzia ca e un drum forestier cap-coada. Asa ca seara la bere schimb cauciucrile cu unele de "fuga".

Ma asez destul de in fata la start. Vreau sa profit cat mai mult de pluton.

A fost o cursa foarte frumoasa. Primii 12km au fost sosea si s-a mers grupat. Nu mi s-a parut ca cineva vrea sa rupa ritmul. Era un fel de incalzire. Nimeni nu se inghesuia sa duca trena sau sa accelereze.

Au fost cam singuri 12km de biciclit cand am pedalat alaturi de Greuceni. Dupa 12km si o medie de 34.9km (chiar daca a fost sosea, cu MTB-ul e o chestie sa tii ritmul ala), se intra pe forestier.

E clar ca mie imi lipsesc antrenamentele specifice. Tot grupul s-a ridicat un pic in pedale si iara m-am trezit singur cuc.

Toti erau buluc undeva la 50m in fata, doar eu singur. Si ciudat e ca imi lipseste total forta de a accelera metri respectivi pentru ai prinde. In urmatorii 6km, plutonul s-a indepartat incet dar sigur de mine.

Uite, totusi, 18km am mirosit parturi de Greuceni.

Dupa aia 12km de sosea am inceput sa trag ca... pai nu tin minte sa mai fi tras asa. Nu stiu de unde motivatie, ideea e ca m-am simtit bine si cu chef.

E si prima cursa dupa mult timp in care merg cu MP3-ul. Pana acuma il uitam, il pierdeam, era descarcat.

Incet, incet incep sa prind faramiturile de pluton fruntas. Merg bine la deal, am spor.

Pe coborarea care a urmat a fost ceva foarte ciudat. Era un amarat de forestier fara nimic tehnic. Doar ca avea noroi. Eu n-am mai vazut noroi de aproape un an. Doar sosele uscate. Si ma trezesc ca franez si ocolesc gropile. Ma depasesc 4 concurenti trecand ca vijelia pe langa mine. Eu tot dau la ocolit noroaie.

Am pierdut enorm de mult pe coborarea asta facand pe domnisoara. Mi-a luat toata urcarea urmatoare ca sa recuperez pozitiile pierdute.

Pe a doua coborare mi-am amintit ca e vorba de MTB. Nu am mai fost depasit de nimeni. Pe unde era noroiul mai mare pe-acolo ma bagam, daca pe-acolo era trasa buna.

Primul concurs dupa foarte mult timp in care chiar am folosit Activator-ul. Il am tot timpul la mine, dar nu il folosesc.

Am luat deja cele 2 geluri. Acuma sunt pe un forestier in usoara coborare unde duc trena schimbata cu un baiat. De fapt eu duc trena 99.9% si el restul. Nu ma deranjeaza asta - e simpatic omul.

Ultima portiune e comuna cu traseul scurt. Aici am prins din urma o multime de concurenti de la tura scurta. Un single trail in urcare printr-o padure plina de noroi.

Si carry bike-ul care face diferenta. E hilar - blestem si ponegresc alergatul. Dar a fost tot timpul evident ca fizic eu sunt mult mai bun la alergat decat la bicicleta. Doar ca mie imi place bicicleta...

Revenind. Pe portiunea de namol alunecos iau bicicleta in spate si trec frumos de 3 concurenti deodata. Pe aia 300m unde era imposibil de pedalat am facut mai mult decat pe precedentii 65km la un loc.

Pe al 4-lea il ajung pe coborare. Asta m-a enervat la culme tot concursul. A stat tot timpul lipit de roata mea in spate pe urcare. Si se ducea pe coborare.

Adevaru-i ca si eu imi iau tot timpul iepuri. Probabil ca si ei se simt la fel.

Franez de-a naibii si pentru prima data dupa aproape 70km imi pot trage respiratia. Franez asa de mult ca aproape ma tararsc. Omul n-are ce face si ma depaseste. Na, de-a dracului o sa stau acuma in spate.

Intram pe sosea si mai fac jocul asta vreo cateva sute de metri pana cand imi dau seama ca asa ma ajung altii din spate. Accelerez si ma duc spre finish.


Am terminat in 3 ore si 20 de minute. Pe locul 2 la categorie. Locul ala e mai putin important.

Mult mai important e ca am reusit sa fac un concurs foarte bun cap-coada. Am putut sa trag de mine la limita fara sa ma tai. Si am reusit vreo 16km sa stau cu Greucenii.

Am tot mai mult chef de pedalat. Acuma important e sa fim sanatosi.Si sa ramana aceeasi placere. Sa cautam concursul din week-end-ul urmator...

Un comentariu:

Unknown spunea...

Daca toti cauti concursuri, arunca ochii si pe asta: http://www.ultrabug.co.uk/#!romanian/cpeu
Toate bune.