Social Icons

Gust amar

Data: 14.02.09-15.02.09
Locatie: Parang
Participanti: Elena, Cosmina, Laci, Florin, Alex

Imi era dor de un week-end de ski. Si de Parang. Asa ca impreuna cu colegii am plecat cu noaptea in cap spre Petrosani. Una peste alta experienta Parang relativa la ski avea sa fie una amara. Daca vrei sa faci ski de partie (adica sa te duci sa skiezi de dimineata pana seara, nu sa te duci sa bei bere, sa asculti manele si sa skiezi 2 ture pe zi) nu ai ce cauta in Romania. Numai daca eventual esti miliardar. Si atunci, miliardar-masochist.

2.5 RON urcarea pe Europartie (denumirea asta mi se pare de-a dreptul cinica). Nu apucai sa te asezi bine pe teleski si erai sus deja. Noroc ca dadusera cu ratrack-ul...sezonul trecut - partia era execrabila. Incerc s-o conving pe tanti sa imi faca ceva abonament. Dupa ce fac 7 coborari in 20 de minute, zice: "Apoi, da, pentru voi nu e rentabil...Oamenii vin si fac si ei una, doua coborari". No comment.

Dupa ce imi termin cele 7 coborari, plec cu ski-urile de tura sa mai pierd timpul. Nici vremea nu e de partea mea - e ceata, vant si frig. Urc pana sub Parangul Mic, o iau pe curba de nivel si merg pana sub vf. Carja. E totul alb in jur, sunt singur, fara GPS si mai ales nebarbierit - asa ca imi dau seama ca nu pot sa apar asa la televizor si ma intorc repejor in statiune. Aici nu rezist tentatiei si ma mai enervez vreo jumatate de ora la ski.

A doua zi plec cu Elena spre Parangul Mare. Mergem pe urmele pe care le-am facut cu o zi inainte. Vremea este la fel de neprietenoasa. Elena nu se simte prea bine. Ajungem pana in punctul unde am ajuns eu ieri - Elena zice sa ne intoarcem. Eu as mai merge macar pana la refugiul de sub vf. Ascutit. Ceata ne-a invaluit, asa ca imi marchez pe GPS puncte pentru a putea sa refac traseul la intoarcere. Mai inantam ceva vreme fara vlaga dupa care ne hotaram in special din cauza lipsei de vizibilitate si a frigului ascutit sa ne intoarcem.

In statiune Laci si cu Florin imi dau niste bilete de teleski, mai cumpar si eu cateva si ma duc sa le consum. Nu mai e aproape nimeni in statiune, asa ca pot sa skiez pe langa teleski (si chiar pe sub el). Aici e zapada numai buna. 11 coborari superbe. Din pacate nu fac decat sa invarta cutitul in rana - asa ar fi trebuit sa fie cele 2 zile de ski, nu cele 40 de minute de skiat de placere.

O sa mai treaca ceva timp pana o sa ne intoarcem pentru ski in Parang, din pacate...

2 comentarii:

Cristi Trandafir spunea...

Pai de ce nu te-ai dus sub telescaun ? Pe vremea cand mergeam in Parang se renta doar daca era zapada pana jos...altfel...vb ta e pentru milionari masochisti :))

Elena & Alexandru FODOR spunea...

Ciao Cristi,
am incercat si varianta asta doar ca se schia pe iarba chiar sub cabana Parang, iar zidul era la fel de fara zapada...din pacate. Deci variantele au fost reduse la Euro partie din lipsa de zapada.
Elena