Social Icons

Cocotz

Data: 06.07.08
Participanti: Boby, Adi, Alex
Locatie: Radna

Week-end-ul acesta Elena a fost in team building in Apuseni. Duminica am reusit sa ne strangem 3 oamnei pentru o tura de catarare la Radna. Tura a tinut numai duminica dimineata, pana cand stanca a devenit prea fierbinte.

Am reusit sa facem 6 trasee in zona 2. (grade intre 5- si 5+ :) ).Traseele sunt foarte placute, desi cam scurte.
Nu sunt multe de povestit, asa ca mai jos sunt niste poze facute tot cu celularul (EOS-ul era la Elena).


Adi Glavan


Boby


Albastru de celular...


"Varutu" si Florin de la Alcatel erau deja la locul faptei cand am ajuns noi


Pentru multimea de fane de la baza Boby si-a dat jos tricoul.


Inghesuiala

Nu c-ar interesa pe cineva (dar am bagat prea putine cuvinte in blogul asta asa ca mai trebuie sa aberez), restul week-end-ului am dat cu tarnacopul, am cules bumbac si-am taiat copaci...in Age of Conan (asta e urmarea lui WOW de care m-am plictisit si maturizandu-ma am trecut la jocul asta).

Saptamana viitoare mai incercam o data o tura de trekking-forta (sau cel putin asa vreau eu) - pe undeva prin Tarcu - Godeanu. Din pacate anul asta stam prost la trekking - asa ca pentru a fi treaba treaba am aflat ca la Carpathian s-a lungit traseul de trekking (90km) si s-a scurtat foarte mult tura de bike. Mama lui de Murphy... (macar de-ar ramane push bike-ul si de-ar fi cea mai infecta vreme posibil...). Si asta imi aminteste ca inca n-am comandat genunchierele...

Daca nu apar surprize in 19 mergem la Baia Mare peste Captain.

Hai salut!

Niciun comentariu: