Social Icons

Satchinez

Sfarsitul lui iunie si inceputul lui iulie au insemnat 2 nunti si un week-end de zacut in pat. Asa ca a trebuit sa ne adaptam programul corespunzator.
Cred ca undeva prin 16.06.07:Participanti: Elena si cu mineLocatie: Satchinez
Undeva pe joi ma lovise deja un inceput de raceala. Asa ca in week-end nu am planificat nimic maret. Dar din pacate sambata in loc sa stau pe curu' meu am plecat la o tura de bicicleta.Destinatia : mlastinile de la Satchinez.Am iesit pe la 15.00 din Timisoara pe o caldura torida. Drumul pana in Sanandrei a fost infernal. Pe iesirea catre Arad treceau pe langa noi TIR-urile cu peste 100km/h. Deja prin Sanandrei ne disparuse deja cheful...dar am continuat. Am trecut prin Calacea. Cel putin de-aici inainte drumul nu a mai fost aglomerat. Am ajuns intr-un final in Satchinez si de-aici cu ajutorul localnicilor am gasit mlastinile.
Acuma...fara a fi carcotas: alea sunt la fel de mlastini ca orice poiana dupa o ploaie mai zdravana. Nu am vazut nici urma de fauna pe-acolo. In schimb din cauza baltilor era suficienta umiditate ca sa te simti ca in sera. Am mai bantuit pe ceva drumuri inca cativa km prin zona cu mlastini, dupa care ne-am urcat bicicletele pe terasamentul liniei ferate locale si impingandu-le ne-am intors in Sanandrei.
Pentru intoarcere am optat (tot cu ajutorul localnicilor) la alta varianta. Am luat-o pe ceva drum petrolier de o singura banda care trece prin mijlocul campului. Si pe langa fabrica Fornetti. Druml respectiv e...interesant: iti da cu adevarat senzatia de pusta. Merge drept prin campuri intermimabile de porumb si floarea soarelui.Prin Becicherecu Mic ne-am intors acasa.
Unde din cauza turei am mai bolit cam pana pe miercuri.

Niciun comentariu: